21.12.12

The Dance Of Being Alive

Fa uns mesos vaig penjar un post amb les il.lustracions d'aquest nou llibre autoeditat. Es tracta d'una edició limitada de 12 exemplars numerats, impresos en alta qualitat, cosits i presentats en una capseta amb un disseny únic pintat a mà, no hi ha cap portada igual!

Hace unos meses colgué un post con las ilustraciones de este nuevo libro autoeditado. Se trata de una edición limitada de 12 ejemplares numerados, impresos en alta calidad, cosidos y presentados en una cajita con un diseño único pintado a mano, no hay ninguna portada igual!




The Dance Of Being Alive és la dansa de la vida, on res roman immòbil i tot es mou; on tot el que comença, s'acaba; i allò que s'acaba ens porta una mica de nou...dos camins que es comencen en direccions oposades per acabar trobant-se inesperadament i ballar junts la dansa de la vida.

The Dance Of Being Alive es la danza de la vida, donde nada permanece inmóvil y todo se mueve; dónde todo lo que empieza, se acaba; y aquello que se acaba nos trae un poco de nuevo...dos caminos que se empiezan en direcciones opuestas para acabar encontrándose inesperadamente y bailar juntos la danza de la vida.


Aquest llibre autoeditat està a la venda, si t'interessa adquirir-ne un exemplar pots trobar-lo aquí o envia'm un email.
Este libro autoeditado está a la venta, si te interesa adquirir un ejemplar puedes encontrarlo aquí o envíame un email.
This self-released book is on sale, all those interested please check here or send me an email.


No hay comentarios:

Publicar un comentario