29.11.12

El Calendari de les Delícies 2013

The Calendar of Earthly Delights 2013 
 
Ja tinc el calendari pel 2013 recent sortit del forn! He fet el meu "jardí de les delícies" particular...suposo que El Bosch es menjaria les ungles al veure'l, però una mica de color i bogeria no van gens malament per als temps que corren!

Ya está listo el calendario para el 2013 recién salido del horno! He hecho mi "jardín de las delicias" particular... supongo que El Bosco se comería las uñas al verlo, pero un poco de color y locura no van nada mal para los tiempos que corren.

The 2013 calendar is ready and hot off de press! I did my own "garden of earthly delights"... I guess Hieronymus Bosch be terrified, but a little bit of colour and madness do no harm taking these days into consideration.


 

 tamaño/mides/size: 10x10cm
papel verjurado/verjurat/laid paper (250gr)

Si en vols un, envia'm un mail!
Si te gusta y quieres uno, envíame un mail!
If you like them and you want one, send me an e-mail!



6 comentarios:

  1. Pues yo creo que el Bosco estaría encantado. ¡Que bonito! ¡Que colorido!

    ResponderEliminar
  2. Ya tengo mi calendario, Roser me lo acaba de dar. Me encanta! :-)

    ResponderEliminar
  3. gracias Isla Sandía! espero que tengas un año lleno de sueños, locura y color!

    ResponderEliminar
  4. Hola!

    Quin preu té, el calendari

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Arcoiris! Té un preu de 9€. Si t'interessa m'el pots encarregar o bé també el pots trobar en els punts de venda que acabo d'incloure al blog sota la capçalera.

      Eliminar